Kustum ben!

08 Ağustos 2012, 01:36 | Havacılık, Seyahat, Sivil Havacılık, Uçak, Yolculuk kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın
Etiketler: , , , , ,

Van’a gidiyoruz yanlış hatırlamıyorsam, uçakta ön tarafı toparlarken chime (çağırma) sesi duydum. Gittim ilgili koltuğa: Bir kadın, rahatsız gibi..

“Buyrun”  dedim,  “Ne oldu?”

Kadın kucağındaki ince hırkayı kaldırdı.

“Kustum ben” dedi yaramaz çocuk gibi. Üst baş batmış tabii.

[Alkışlar.. Tebrik ederim.. Gerçekten çok iyi kusmuşsunuz..Hanımefendiye ödülünü getirin!] “Geçmiş olsun.. İyi misiniz şimdi?  Niye haber vermediniz, tuvalete gitmediniz? Ben peçete, torba vs. getireyim.”

“Uçakta kalkmak yasak denince..”

Hö? Olur mu hiç öyle şey! İniş ve kalkış dışında gidebilirsiniz tabii tuvalete. Bakın herkes ayakta.”

“Ne bileyim. Hamileyim de ben yeni. Bir de pirinç yemiştim.”

“[Eveet görebiliyorum..] Hayırlı olsun hamileliğiniz tabii ama böyle bir şey olursa haber verin de sorun yaşamayın yine bu şekilde.  Tuvalete gidin bir isterseniz.”

“Gidebilir miyim ki?”

Bence başarabilirsin, yapabilirsin bunu dostum.. “Neden gidemeyesiniz? ”

– Hamileyim ya..

?!$#% Ne ilgisi var? Herkes kullanabiliyor tuvaletleri. Hamilelikte tuvalete gidilmiyor mu? Elinizi yüzünü yıkarsınız diye dedim. Siz nasıl isterseniz..

– Pirinci yemeyeydim iyiydi.

Aaayyyhhh! Allah’ımm şimdi ben kusacağım kokudan! “Bilemiyorum tabii ben ne iyi gelir midenize.”

“O zaman ben bi tuvalete gideyim” diyerek ayaklandı. Birkaç kişi bakınca cevap verdi, “Kustum ben!”

 

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

