Yıllardır Uçuyorum Böyle Rezalet Görmedim..

08 Ağustos 2012, 17:54 | Havacılık, Seyahat, Sivil Havacılık, Uçak, Yolculuk kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın
Etiketler: , , , , , , , ,

İstanbul ya da Ankara’ya gidiyoruz. Kalkıştan hemen sonra ön sıralardan bir chime* geldi.  

Takım elbiseli, evrak çantalı, bilgisayarlı bir iş adamı. Çok da havalı.. 

“Buyrun” dedim.

“Bakın hanımefendi yıllardır uçuyorum ben. [Ahan da başlıyoruz.. ] Hatta sizin yaşınızdan fazladır benim uçağa binişim. Çok seyahat ederim ben, çok iyi bilirim uçakları ve bu uçak çok gürültülü. Çalışamıyorum resmen. Boeing uçaklarında daha önce böyle bir gürültü duymadım. Bir arıza falan var sanırım. Düzeltirseniz iyi olur.”

” [Hummm].Öncelikle uçağımız Boeing değil Airbus beyefendi. [Madem yaşımdan çok uçağa binmişsin neye bindiğimize bir bakalım o kadar laf edip böbürlenmeden önce değil mi? ] Ayrıca şu an tırmanıştayız, birazdan seyir irtifasına ulaşmış oluruz. O zaman daha az gürültü olacaktır. Şu an anormal bir ses algılamıyorum ben. [Hayır yani koca iki motor çalışıyor, 10000 metreye doğru yol alıyorsun. Ne tür bir sessizlik bekliyorsun? Kapatalım istersen süzülelim planör gibi..  Ohh miss sonsuz bir sessizliğe doğru sorunsuz ulaşım..]

Toplam 45 dakikalık bir uçuşta beklenen bu ultra konfor nedir yani? Kahvemi getirin, ortamı sessizleştirin, çocuk ağlamasın, yanımdaki bana bakmasın, aman bulutlar gölge yapmasın!! Neden bulunulan ortamı idrak etmek bu kadar zor ki? Amaç sessiz bir ortamda çalışmak ise üzgünüm dostum, doğru yer değil burası. Çalışmak isteyen, kulak tıkacını takıyor ya da müziğini açıyor çalışıyor. Zaten 5 dakika sonra da alçalış başlayacak kapatacaksın o bilgisayarı kalacaksın kabak gibi yine. Bu cümleleri sarf edene dek 2 sayfa daha okurdun elindeki kağıtları. Evet bulunduğum şartları düşününce bu kadar anlayışlı olabiliyorum ben. Aaaaa, efendi olun yahu!

Chime: Hostes Çağırma Butonu

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

