Uçak mı Eski Acaba?!

17 Ağustos 2012, 12:24 | Havacılık, Seyahat, Uçak, Yolculuk kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın
Etiketler: , , , , , , , ,

Alçalmadayız, hafif şiddette türbülans var. Bir yolcu pat diye tuttu kolumu yanından geçerken.  Bu kibar hareketine binaen döndüm kendisine gülümseyerek.

“Ya sizin uçaklarda bir sorun mu var? Ben geçen yıl da uçtum böyle sallanmıyordu, uçak mı eski, kaptan mı bir şey yapıyor?..”

Dedik o kadar Kaptan’a kurcalamayın uçağı bu kadar diye.. İşte yıldan yıla böyle oluyor, sormayın gitsin, aman gelecek yıl hiç binmeyin.. Eskidi artık zaten uçak, seneye üstü açık falan gideceğiz galiba. Kanatlar falan da yıprandı iyice.. Türbülansın uçakla bir ilgisi yok hanımefendi, hava muhalefeti sebebiyle sallanır uçaklar. Bir tek bizim uçaklar değil, hepsi böyledir.  Sizin şansınıza geçen yıl uçtuğunuzda hava güzelmiş demek ki..”

“Böyle dersiniz zaten..”   

“He canım böyle diyoruz hep..”

“Durum dediğim gibi hanımefendi. Başka bir açıklaması yok. Arabayı kullanırken arabayı siz mi sarsıyorsunuz yol mu sarsıyor? Neden yalan söyleyeyim? 10000 metrede çarpılırım valla..”

Reklamlar

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

%d blogcu bunu beğendi: