Atmosferik Sayıklamalar..

16 Ekim 2012, 14:13 | Havacılık, Seyahat, Sivil Havacılık, Uçak, Yolculuk kategorisinde yayınlandı | 2 Yorum
Etiketler: , , , , , , , , , ,

Fransa’ya gidiyoruz; sabaha doğru başlamış uçuş. Herkes uyuyor. Yerim olsa, şansım olsa ben de uyuyacağım. Kapanıyor gözlerim. Şaşı bakıyorum mütemadiyen, kahve üstüne kahve içiyorum gözleri doğru eksende tutabilmek için. Genelde şekersiz sütlü içtiğim kahvelerin sonu böyle gelmiş, artık sade olarak kafama diker oluvermiştim.

Canım sıkılıyor, minnacık penceremden bakmaya çalışıyorum aşağıya. Alplerden geçiyoruz o esnada. Kilometreler boyu dizilmişler, enfes görünüyorlar.. Rotaya alışkınım, görüntü aşağı yukarı kafamda. Birazdan derin bir vadiye oturmuş şahane bir kasaba gelecek.. Vay halime! O yeşilliklerin arasında olmak varken ne işim vardı 10 km tepelerinde?  Hapsedilmiş hissiyle bakıyorum pencereden.. Ne yapıyordum ben troposferin üst sınırında? Yapayalnızım yukarıda! Felix’i düşünüyorum.. Vay be!

Dağlar aşağıda, doğa aşağıda, iklim olayları bile aşağıda..’ Aaaa Heidi’yi gördüm sanki..’

“Vişne suyu verir misiniz?”                          “Ha? Ne? Hay bu kaçıncı ama ya?!”

“Sigara satılacak değil mi?”                          “Evet biraz daha sonra..”

“Tuvaletim geldi?”                                         “Bakın yazıyor kafam kadar tuvalet diye”

“Bak sigara falan satılacak değil mi? ”        “ Ay evet satılacak merak etmeyin..”

Kaptaan çıkarın beni bu kaptaan! 

Göle güneş yansımış ne güzel görünüyor.

Harici hava sıcaklığı -50 derece

“İki karton Marlboro alayım..”

Time to destination 1 saat 20 dk

İndiğim yerde kalsam bari..

“Çocuk kustu torba var mı?”

İsviçre vize istemeyeydi keşke..

“Uçak soğuk oldu!”                               “Isıtalım..”

“Neredeyiz biz?”                                   “Bakın yazıyor haritada..”

“Uçak sıcak oldu!”                                ” Soğutalım!”

“Kokpiti görsem?!”                                “Olmaz!”

Allah’tan uyuyorsunuz bir de uyanık olsanız ne olacak acaba?

Paris Havalimanı için alçalmaya başlıyoruz..

E hadi bakalım..

 

2 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Yazıları inanılmaz beğendim:) Sanki içimdeki uçak korkusu biranda uçup gitti.Sürekli takip ediyor olacağım:) Acaba uçaklardan korkmamam gerektiği konusunda da bişeyler yazsanız;)

    • Çok teşekkür ediyorum, çok mutlu oldum ben de.. Elimden geleni yapacağım yazılar için.. 🙂


Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

