3 Gram Oksijen Çek!

09 Kasım 2012, 03:34 | Havacılık, Seyahat, Sivil Havacılık, Uçak, Yolculuk kategorisinde yayınlandı | 4 Yorum
Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,

Yolcular bindi, güvenlik demosu yapıldı, uçak kalktı, servis yapıldı..

Ön sıralarda oturan bir yolcu çağırdı. Annesi babasıyla oturan 20 yaşlarında bir genç.

“Anneme oksijen verin” dedi.

Hö? Anneye bakıyorum duruyor öyle. Kötü değil gibi ama?

“Nesi vardı? Ne oldu?” diye sordum.

Baba araya karıştı, elini üstteki panellere uzatarak “E gösteriyorsunuz o kadar oksijen falan, verin işte hadi” dedi.

İsyeeaaaann!

“Beyefendi gösterdiğimiz üzere, o oksijen sadece acil durumlarda kullanılıyor. Hanımefendinin nesi vardı yardımcı olmaya çalışayım. Var mı bir hastalığı, kullanması gereken ilaç?”

“İşte acil durum var. Nefes alamıyor!”

Teyzem gayet iyi görünüyor. İkisinin ortasında oturmuş, etrafa bakınıyor. Eğildim teyzenin yanına.

“Hanımefendi iyi misiniz?”

“He iyiyim”

“Değil değil” dedi oğlan “Daraldık ver artık şu oksijeni de takalım rahat edelim”

 Kes de ver oksijeni kadın! Bu ne yahu, içelim güzelleşelim der gibi. Bakkaldan ekmek istiyor sanki! Laf anlatmak mümkün değil. Oksijenle ne gibi hayaller kuruyor acaba? İki nefes alıp koridorda halay mı çekeceğiz? Hobaa! Haydi 8C sen de katıl!

 “Bakın beyefendi, o oksijen acil durumlar için kullanılıyor ve uçakta şu an herhangi acil bir durum söz konusu değil. Hanımefendi iyi olduğunu söyledi. Havalandırmalarınızı da açtım. Rahat olun lütfen. Hanımefendi nefes alamayacak olursa ben yardımcı olacağım size.”

 “3 gram oksijen istedik yani!”

 Aaaaaaaaaaaaaaaa!

4 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hani gülmiyim, sen kim bilir neler çekiyorsundur diyorum ama yok yani olmuyo ya kjdflskjgbdfkghfhfjgkgh. arkadaş çekeği havayla cidden kafa olacağı düşüncesinde anlaşılan kdfhvbhdlfgfhfjh

    • bu yorum spam olarak gelmiş, fark etmedim o yüzden kusura bakma. ama cidden çok çılgın insanlar var 🙂

  2. yok artık! buna inanamayacağım, cidden böyle bi olay vuku buldu mu yahu.
    Güldüm ama o derece de hayretler içerisinde kaldım.
    Size bolca “kolaylık” dilemekten başka birşey gelmiyor, bi de bolca gülmek ama şaşkınlıktan….

    • inanın bir çoğuna ben de inanamıyorum. beynimin kıvrımları sancıyor bazen 🙂 ama günlük 1000 kişide en az 1 kişi bir çılgınlık yapıyor, sekmiyor. sayı yükselince de gelenler geliyor 😀


Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

